måndag 12 december 2011

Stora killen och bilder från helgen

Vilken stor kille jag har nästan 13kg och 83,3cm lång 
detta på sin 15 månaders koll. 
Förstår verkligen inte var min lille prins får storleken ifrån
för varken jag eller Daniel är speciellt stora. 

Annars har vi  varit hos min syster idag o lek. 

Ja vi var ju där i helgen 
Syrran, Axel o Kajiiin 

lilla pluttan i kläderna hon fått av sin snygga moster :P 


Jag (den snygga mostern) och lilla Alva


Min kanon Fräscha syster och Axel godingen



4 kommentarer:

  1. Massa snyggingar och godingar :)

    SvaraRadera
  2. Men söööööötnos ! Tycker hon och Axel är ganska lika när de var små.

    SvaraRadera
  3. Nu är vinnaren av dagens blogg uppe på bloggen :D Kolla om det blev du, och glöm INTE att anmäla dig igen :) kram och ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  4. Fina bilder :)<3

    SvaraRadera