torsdag 5 januari 2012

Kors i taket!

I dag har jag och Hjalmar myst mest hela dagen.
Daniel kom hem tidigt så vi har städat bort julen riktigt. Vi har även fått upp min nya lampa jag gjort ; )
Och fått upp 2 andra i vardagsrums fönstret. Fick även upp, eller ja vi bytade lite gardiner. I morgon ska vi åka och kolla nya ;)

I morgon kommer även min bror och hans familj in och hälsar på.
På kvällen ska jag i Daniel äta 3 rätters och bara mysa.

Fick även rosor sv min underbara idag, för han tyckte jag var värd det ;)

3 kommentarer:

  1. Lampan blev verkligen jättesnygg!

    // Kim

    SvaraRadera
  2. Nu har jag en ny tävling i min blogg! :)

    http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=49330&beid=1976550

    SvaraRadera
  3. Vann du i tävlingen hos mig? Kolla in under dagen så får du veta svaret?

    SvaraRadera