tisdag 13 december 2011

Bitter kossa på

Antidepressiva. 
Japp det är jag det. 
Jag förstår inte riktigt hur min sambo eller någon annan stått 
ut med mig under min pms period. 
Det håller på från ägglossning till lingonveckan. 
Så nu har jag fått hjälp med detta och det fungerar jätte bra. 
Tar en liten tablett i två veckor och de är kanon.
Vi har ett normalt förhållande och inte ett helvete som vi hade ibland. 
Jag var sur, gnällig och riktigt strävig. 

Jag har gnällt om allt som inte ens Daniel har tänkt på. 
Sen kanske det är så om man har superhörsel som jag har med så har det inte varit lättare.
Så nu när jag går på detta så tycker jag inget e jobbigt och allt är toppen.

Nä nu ska vi mysa jag och plutten <3

1 kommentar:

  1. Roligt att du är med och tävlar! =)
    Och vad är det för tablett du tar?

    SvaraRadera