torsdag 15 december 2011

Som om en BOMB slagit ner.

Ja så har det sett ut idag när Hjalmar och Love har lekt.. 
De små killarna skiljer det ca 6 veckor på och det har sååå roligt tillsammans. 
Det är inte många barn som är 15och16 månader som leker som dom gör. 
De springer efter varandra och skrattar, "säger" den ena nått så skrattar den andra.
Ja det e så mysigt att se dom när de leker och de sköter sig själva väldigt bra.

Ja Så Nettan och Love har varit här på lite enkel lunch idag. 
Alltid lika trevligt att träffa dom två. 

Så idag har jag inte gjort så mycket utan vi har bara varit hemma. 
Finns 1000 saker att göra men det finns tid någon annan dag till det. 

Nu försöker lille Fjant sova men det går inte så bra hör jag. 
så jag får springa upp till han nu.. 
På återseende 
xoxo


1 kommentar:

  1. Vad kul att du tittade in och ville vara med i min give away! Lycka till! Jag har 5 egna barn och två barnbarn så jag vet hur stökigt det blir efter dem, men barn måste ju få vara barn...ler.
    Kram Pia

    SvaraRadera