måndag 19 december 2011

En jobbig natt.

I går på kvällen hade Hjalmar 39.7 i feber och han har haft feber hela natten.
Min lille älskling har varit som ett element att ha jämte sig.
Så det blev inte mycket sömn för mig i natt.

Sen vaknade han klockan 02 och sa mamma konstant i i en timma. Han skulle pussas och gosa gull ungen..

Vi låg till 9 idag och det var riktigt skönt :) Så nu har snickare varit här och fixat en list i badrummet på övervåningen. Senare i em kommer min mamma in och tar Hjalmar för jag ska till min handläggare på arbetsförmedlingen och göra en fortsättning på vägledning.


Jo men ha ju glömt berätta att denna tjejen på http://www.designdaybyday.se/ mailade mig och berätttade att jag vunnit. Ett sett Filippa K men 2 assietter, 2 muggar och 2 skålar. JAG ÄLSKAR Filippa Ks koppar =) 


1 kommentar:

  1. Grattis darling :) Superfina !

    Ja men visst var min "moccamaster" asball :)
    Du får komma på kaffe och inviga den sen ;)

    SvaraRadera