onsdag 28 december 2011

Dåligt av mig.

Nu är snart allt julstök överstökat vi ska bara fira med Daniels familj med verkar (pratades om) som om det blir kalkon middag dagen innan nyår =)
Mums vad jag gillar det..

Nyår blir det att fira in hos Annika o Hella med Linda o Jens och alla barn kommer bli sjukt kul.
Då alla e sjukt roliga.

Igår ringde jag till Nettan o Fredrik och bjöd in oss själva ;) för lek med barnen och så blev det lunch..
Sen blev det en sväng till syrran för att få träffa de underbara barnen, Linda, Johnny och så Sara var där med gullungen Dorian =) Sååå söt och glad.
Nä snart så får jag lämna Hjalmar hemma och bege mig tll syrran för att gosa bebis och med sötungen Axel..
Är ju speciellt att vara moster men det finns inte så mycket tid till systerbarnen när man har en egen i samma ålder.. Nu har ju hon 2 så det blir inte så mycket tid för henne o min lille heller..

Nä nu ska jag snart sova.

Ska bli så skönt att 2011 snart är över...

Hello 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar