onsdag 7 december 2011

Blir man väckt...

05.30
Så kan jag lova att man är heeelt slut klockan 9. 
Japp idag ville Hjalmar upp tidig. Även om man har småbarn så är det inte riktigt 
Lagligt att gå upp då.. 

Haha nu sitter han i sin säng (jag tycker han ska sova) 
och "sjunger" bolibompa för det är hans nya favorit ord. 
Bompa bompa bompaaa. 
Annars nya saker som vi vet att han kan är klocka.
Då säger han kocka och tittar o pekar på klockan =) 
Man blir så varm i sitt hjärta när de lär sig nya saker. 

Ja här händer det grejer. 
Jag vet inte om det e sant vågar inte hoppas på att det ska vara sant. 
Men du många finns det i Varberg som heter samma som mig? 
För gör det inte det så har jag vunnit smink 


Gissa om jag blev glad, i chock.. 

nu ska min lille få sova och det behöver jag med.. 


xoxo



2 kommentarer:

  1. Ja visst är det jobbigt att bli väckt tidigt! Hugo vaknade och skulle upp 4.30 i flera månader när han var i Hjalmars ålder! Sjukt jobbigt!

    Jo vi har köpt en sedan till mig, ska lägga in en bild på bloggen, alltid kul med ombyte :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Var gärna med i tävlingen på min blogg där en professionell tandblekning tävlas ut! Perfekt nu till jul/nyår! :)

    http://mmiaas.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-tandblekning-hos-city-dental.html#comment

    SvaraRadera