söndag 15 januari 2012

Ojojoj!!

Det har hänt ganska mycket sen jag skrev sist..
Jag ska den 23 börja praktisera på ett lager på heltid.. Det har gått lite fort för jag ringde i måndags om det och nu ska jag snart börja. Bara en VECKA kvar av min "ledighet" (ja det är väl min arbetslöshet/mammaledighet) på 1 och ett halvt hår. OMG vad det kommer bli en förändring..

Nu i veckan på tisdag börjar vi skola in Hjalmar på förskolan.. Spännande men med lite ångest över att han ska få gå heltid.. Mitt lilla hjärta har blivit stor.. Jag får tänka att det är inte bara jag som har mitt barn heltid på förskolan. Sen tror jag ju med att han kommer älska att vara där och sen kanske vi kan försöka att Daniel är pappaledig på  fredagar lite framöver när han kan.. Min mamma har lovat att komma in och ta han lite med nu i början..


Ja jag kommer ha praktik i 3 månader så får vi se sen hur det kommer bli om man blir erbjuden jobb eller ej.

Vi har varit sjuka nu i veckan så det har sugit pung.. men nu ska vi bli friska innan jag börjar "jobba" och Hjalmar börjar "dagis"

Det har varit väldigt mycket nu det sista så därför inget bloggande..

Har haft min underbara väninna Karin här mycket och det har varit guld värt för hon har tagit Hjalmar nu när jag inte orkat, varit på "jobb" intervju och massa annat som jag gjort..

Jag har även börjat titta på Once upon a time och nu har jag sett 8 avsnitt.. Sjukt bra serie =)


Bild lånad av IMDb


1 kommentar:

  1. Hej hej, hoppas allt är bra?

    Jag har en grym tävling på bloggen, där man tävlar om 8 st onepieces från Suit of Sweden! Tävlingen hittar du här: http://yarp.blogg.se/2012/january/vinn-1-av-8-suits-of-sweden.html#comment

    Sen har jag även andra flera roliga tävlingar igång: http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html

    Om du inte gillar såna här kommentarer, så ber jag om ursäkt.

    Kram Nathalié

    SvaraRadera