onsdag 21 december 2011

Så spännande att jag ...

Ja min kära sambo har köpt julklapp till mig och han har smyg handlat den och smygt med detta.
Ja så värre ska ju inte jag vara.. Så jag har med köpt en skit bra julklapp till han som jag VET att han kommer gilla JÄTTE mycket..

Så eftersom vi ska iväg och inte vara hemma över jul, så ville han att vi ska öppna de på fredags morgon när vi är själva.(humm tänker jag)  Men jag är så nyfiken kom på den genialiska ideen att vi äter go mat och dricker lite vin i morgon kväll o byter klappar då. Så det ska vi göra i morgon. Efter vi städat, tvättat och packat och lagat mat och ja allt.. då ska vi göra det.. SPÄNNANDE


Jag är bara såååå nyfiken.. 


SEN en annan grej. Så ringde de från schenker idag och undrade om jag var hemma i morgon för de kommer med något från Ittala??? VAD E DETTA FÖR NÅTT DÅ??

wiiii kul kul och väldigt spännande dag i morgon och sist men inte minst kommer Anna och Arvid hit och myser med oss =)

nu blir det sängen  


/ Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar