onsdag 14 mars 2012

Varit såå dålig..

På att skriva.
Okej vad har hänt? Jo jag har jobbat, jobbat, och jobbat det är vad jag har gjort. Jag jobbarns med men i morgon är jag ledig och på fredag.. Men sen e det jobb och åter jobb i helgen..
Gött när pengarna kommer ;)

Hjalmar e lite sjuk där hemma så idag när jag äntligen kunde umgås med han så hade han hosta och var jätte förkyld så det blev bara gnäll. Det går hanse till att bli bättre på när mamman inte träffat han mer än 8 timmar de stenast 4 dagarna..
Nä nu blir det ta det slapp på jobbet innan jag åker hem vid 23

// V

2 kommentarer:

  1. fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

    SvaraRadera
  2. Var gärna med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke från designbyMW

    http://kkungenduvet.blogg.se/2012/march/tavling-1.html#comment

    // Södermanlands största bloggerska

    SvaraRadera