söndag 4 mars 2012

Jag välkomnar dig..

Du mitt år 2012.. Nu vill jag se vad för fantastiska saker du har att erbjuda mig =)
Jag vill bara att det ska häda lite grejer som rör om i grytan för mig nu.. Ja jag vill ha ett nytt jobb..
Ja håller tummarna på att inom en snar framtid blir det så =)

Idag har lilla söta Alva döpts. Lilla prinsessan så fin mitt lilla gudbarn :)
Sen var det smörgåstårta och samling i församlings hemmet. Trevligt att träffa släkt, inte så ofta man gör det..

Sen har vi bara tagit det lugnt under kvällen..
I morgon ska Hjalmar till förskolan och e sjuk så jag ska inte gör nått mer än att gå och köpa en plugg till perkulatorn så jag kan koka kaffe.. Haha funkade inte så bra med en Napp till nappflaskan..
Men vad gör man inte en söndag när affärerna e stängda..

god natt på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar