torsdag 17 november 2011

Nu blir det sängen!

I morgon får jag sovmorgon för Daniel är pappaledig =)
Det är verkligen välbehövlig för min del, varit så trött de sista dagarna.
I dag var jag hemma hos Danijela o tog en kaffe utan barn, Hjalmar sov hos min syster i vagnen.
Vi fick en fin overall som hennes barn hade förra vintern lila/svart jätte fin Didriksons.
Är man arbetslös som jag är så mottages allt =) Nä men jätte gulligt och nu slipper vi köpa overall :D

Nu under kvällen tänkte jag att nu ska jag mysa med ett glas vin och lite godis framför "Du blir vad du äter"
Jo det slutade med att jag fick dricka vinet och äta godiset medans jag pratade med Daniels pappa i 1 TIMMA.
Haha han är underbar Hasse och väldigt tjötig ;) sen blev det 20 mn med Daniels underbara syster med. hihi

Nu blir det sängen för mig. Hoppas ni får en underbar sömn för det ska jag =)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar