söndag 20 november 2011

Ingen bebis än!

Jag trodde ju det var nu i natt som syrran skulle få sin andra bebis en ICKE!
Så jag fick mig bara en god natt sömn och nu väntar man ju bara på att de ska ringa....

Söndag i dag, tycker jag e mysigt. Många hatar söndagar för att i morgon ska man upp och jobba men inte jag.
Jag har ju inget jobb så det blir inget upp till jobbet för mig..
Hela familjen har varit ute på en promenad i dag och så har var varit o lekt vid lekplatsen.

Nu sover lilleman, Daniel spelar och jag slappar i soffan.

Ha en fortsatt trevlig söndag..

2 kommentarer:

  1. Jobbigt att vänta på egna bebisar och jobbigt att vänta på andras bebisar.
    Man vill ju inte vara för på heller och ringa och undra varje dag.... :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vet =) Känns som att mina 100 sms räcker..
    Finns inte så mycket man kan göra när det är någon annans :)

    SvaraRadera